11:16:00 AM

Jeden dzień w Warszawie

Cześć!
Po jednym dniu spędzonym w stolicy muszę przyznać, że bardzo spodobało mi się to miasto. Tak na prawdę był to pierwszy raz kiedy byłam tam, aby pochodzić po Starym mieście czy Złotych tarasach. Chyba i tak największe wrażenie wywarło na mnie metro! W Białymstoku niestety go nie ma (tramwajów z resztą też ;_;) i raczej w najbliższym czasie nie powstanie, więc było to fajne doświadczenie.
Zaczynając od samego początku, wyjazd był o 7:15, a wstałam ok. 5, bo nie chciało mi się zupełnie spać. Z domu z moją przyjaciółką wyszłyśmy po 6, ponieważ dworzec, z którego był wyjazd jest spory kawałek od nas. W Warszawie byłyśmy tuż po 10 i oczywiście od razu poszłyśmy na metro, aby dostać się do centrum do galerii. Po przejściu wszystkich sklepów stwierdziłyśmy, że czas dostać się na Stare miasto. Z nawigacją w telefonie dotarłyśmy tam po około godzinie. Autobus powrotny miałyśmy o 21, więc po zjedzeniu deseru na Starym mieście zostało nam kilka godzin do wyjazdu. Postanowiłyśmy, więc znów wrócić do Złotych tarasów na powtórną rundkę po sklepach. Poszłyśmy tam zupełnie inna drogą i cudem jest, że w ogóle tam trafiłyśmy, bo niestety skończył mi się internet w telefonie, a wifi nigdzie nie było.















Podsumowując- cały wyjazd był bardzo udany, ale oprócz kilku pamiątek nie kupiłam sobie nic. Z chęcią wrócę jeszcze kiedyś do Warszawy, nawet tylko po to, aby przejechać się metrem :D!

55 komentarzy:

  1. To dobrze, że wyjazd się udał ;)
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam stolicę, chciałabym jak najszybciej do niej pojechać :D
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne zdjecia :)) zazdroszcze wyjazdu :)) obserwuje ;)) sherwootblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) Byłam kilka razy w Warszawie ale nie lubię za bardzo tego miasta - za dużo w nim ludzi ;)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywiąż większą uwagę do jakości zdjęć. Wzbogaci to wtedy twój talent jaki posiadasz do blogowania. Pozdrawiam :) http://mleeeczyk99.blogspot.com/ zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jakość zdjęć jest słaba? Błagam Cię..

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia! Super, że są takie jasne <3 kiedyś też byłam w Warszawie, ale bardziej przelotnie. Nie podobało mi się to miasto :/
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham Warszawę za Stare Miasto. Lubię chodzić tymi starymi, pięknymi uliczkami, z których każda ma swoją historię :) świetne zdjęcia :)

    |Blog- Polne-Maki|

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ja mieszkam w Warszawie, więc to wszystko jest dla mnie naturalne. Ale metro... metro jest tak małe, że to aż śmieszne! W porównaniu z Londynem, który ma miliony linii, a linie naszego meta przecinają się w X haha. Ale lubię Warszawę, przyznaję. Mam nadzieję, że super się bawiłaś, no ale skoro wyjazd był udany, to na pewno! :)
    Pozdrawiam! :) ninazsensem

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Ja 3 lata temu odwiedziłam Warszawę i bardzo mi się podobało :)
    Może wspólna obserwacja? Ja obserwuję, teraz ty :)
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam parę razy w Warszawie! Świetne miasto :)
    Chciałabym tam w przyszłości mieszkać ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Warszawa to piękne miasto, co trochę je odwiedzam.;)
    Śliczne zdjęcia.
    xoxo //mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jak byłam w Warszawie to tylko na szkolnych wycieczkach, więc zazdroszczę Ci możliwości pochodzenia sobie samemu. Widać, że wyjazd był udany! Super zdjęcia, pzdr x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar:
    O rolce z podpisami reprezentacji Polski w siatkówce
    O mojej przygodzie z dresslink

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! Warszawa to naprawdę cudowne miejsce :) Wyjazd musiał być naprawdę udany. Chętnie jeszcze nieraz sama bym się tam wybrała.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam jeszcze nie miałam okazji być, ale z chęcią wybrałabym się tam :) zazdroszczę wyjazdu chociaż na ten jeden dzień. Świetne zdjęcia!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham naszą stolicę! Jest cudna :) Niestety, daleko do niej mam :(
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wyjazdu, przepiękne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że ktoś wyżej przyczepił się do twoich zdjęć moim zdaniem są świetne! Oddają urok tego miasta ;) Ja bywam tam dosyć często i mogę powiedzieć, że przyzwyczaiłabym się do tego gwaru tam panującego... coś w tym jest. Życzę ci kolejnych super wyjazdów, nie tylko do stolicy! ;)
    Pozdrawiam! http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze poprawiają mi humor osoby, które pierwszy raz jadą metrem i zazwyczaj przechodząc przez bramki na ich twarzach jest już takie wooow :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ostatnio byłam w Warszawie i nie mogę się doczekać, kiedy znowu odwiedzę stolicę.
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. W Warszawie byłam raz w życiu, ponieważ mam daleko (mieszkam w okolicach Krakowa)... Ale na pewno w przyszłości odwiedzę to miasto nie raz <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam w Warszawie tylko po to by pojechać z bratem na badania :D Mam nadzieję, że w te wakacje [pjadę tam na kilka dni by pochodzić po tych złotych tarasach ^^ Fajnie, że mogłaś sobie pozwolić na taką przyjemność :) Pozdrawiam ♥
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w Warszawie kilka razy :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nigdy tam nie byłam :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia świetne. Muszę się w końcu tam wybrać. Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tak sobie lubię Warszawę, bez wątpienia jest pięknym miastem, ale trochę betonowym. W sumie tak jak cała Polska. Może gdyby nie musiała być odbudowywana byłaby jeszcze piękniejsza.
    http://thekisho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo że to dość tłoczne miasto, uwielbiam Warszawę i zawsze chętnie tam przyjeżdżam.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jadę we Wrześniu do Wawy i też bede pierwszy raz ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Warszawa jest cudowna, uwielbiam to miasto, ale też ludzi i atmosferę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem Polka a nigdy nie bylam w Warszawie i szczerze mowiac nie ciagnie mnie tam, nie lubie stolic omijam je szerokim lukiem .. ale moze jednak kiedys wbije i zwiedze :D
    Swietne zdjecia!

    Versjada (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  29. byłam ostatni raz w wawie w 2012 ;;
    -----
    http://polowcia--blog.blogspot.com jeżeli masz czas poklikać w linki to z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  30. Musiało być bardzo fajnie :) Ja styczność z Warszawą mam dość często, ponieważ mieszkam godzinę od niej. W Białymstoku natomiast byłam raz, rok temu na wycieczce szkolnej :D

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Białymstoku nie ma co zwiedzać, oprócz Pałacu Branickich..

      Usuń
  31. Chciałabym kiedyś pojechać do Warszwy - w Londynie byłam z 100 razy a w Warszawie nigdy nie byłam :/.
    A nawigacja w telefonie mi też ciągle ratuję życie xD.

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny post:)milo czyta sie i przeglada twojego bloga:)
    bede wpadac czesciej
    zapraszamy rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiamy serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  33. W niedługim czasie też wybieram się do stolicy :)
    Metro bardzo fajne pod warunkiem, że o 6 rano nie utknie się w windzie z bagażami taka przygoda z wyjazdu na narty ;)
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są świetne! Widać, że dobrze się bawiłaś :) Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Warszawa jest pięknym miastem, w sierpniu również się tam wybieram :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne te zdj, odwzorowują Warszawę idealnie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż wstyd się przyznawać, ale mam 17 lat i nigdy nie byłam w Warszawie. Jestem z południa Polski i zawsze swoje przygody miastowe kończę w Krakowie. Warszawa jest dla mnie cudownym miastem i jako zainteresowana historią 2 wojny światowej mam nadzieję szybko poznać urok stolicy ;)

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też planuję wypad do Warszawy z koleżanką. Nigdy nie jechała metrem :( Masz ślicznego bloga i robisz piękne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Musiało być super! Cudowne zdjęcia <3
    Ja też niedługo będę w Warszawie :D Pierwszy raz!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Warszawa jest piękna <3

    meerga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia. :) Nigdy nie byłam w Warszawie i raczej już nie mam szans pojechać. Może kiedyś w wakacje. :)
    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie zrobione zdjęcia :* Super masz blog ♥

    obserwuję ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie że udało Ci się wybrać do Warszawy i super zdjęcia :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia, zawsze chciałam odwiedzić Warszawę!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger