3:27:00 PM

Co u mnie?

Cześć!
Upał, który ostatnio panuje jest nie do zniesienia. Wyjście gdziekolwiek wiąże się z jak najszybszym znalezieniem zacienionego miejsca. Nie wspomnę już o jeździe autobusem, która jest istną katorgą, kiedy nie ma klimatyzacji.
Dziś opowiem Wam pokrótce co się u mnie ostatnio "ciekawego" działo. Chyba najciekawszą rzeczą, która ostatnio tzn. 3 lipca wydarzyła było ogłoszenie wyników rekrutacji do szkoły średniej. Złożyłam papiery do trzech szkół (to logiczne skoro trzeba do trzech ;_;), tyle tylko, że ta ostatnia była taka "awaryjna" w razie, gdybym nie dostała się do szkoły pierwszego i drugiego wyboru. Tuż przed 15 byłam tak zestresowana, że nie mogłam spokojnie siedzieć, nie wiem w sumie czym się stresowałam skoro miałam 99% pewności, że dostanę się do szkoły pierwszego wyboru. Moje wszystkie szkoły, które wybrałam były to licea. Kiedy zobaczyłam na stronie do rekrutacji, że dostałam się do mojego wymarzonego liceum kamień spadł mi z serca, płakałam wręcz ze szczęścia.
Przechodząc do sedna dostałam się do klasy językowej. Rozszerzone są tam język angielski oraz geografia, a co ciekawsze będę uczyć się również chińskiego (jestem pełna obaw co do tego języka). Uwielbiam geografię i nie wyobrażałam sobie nie mieć jej rozszerzonej w liceum. Co ciekawsze moja klasa składa się z 29 osób z czego 27 to dziewczyny! Nie wiem czy to dobrze czy nie, ale bardzo się ciesze, że dostałam się na własnie ten profil. Dziś zawiozłam już oryginały świadectwa oraz wyniki egzaminów, więc oficjalnie chodzę do liceum :).

53 komentarze:

  1. U mnie też panuje niezły upał, jest ponad 34*C :/
    Gratuluję dostania się do wymarzonego liceum :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest upał. To super, że będziesz uczyć się nowego języka. Dasz radę! :D
    Fajnie mieć tyle dziewczyn w klasie, na pewno chłopaki się cieszą, haha! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się podróż autobusem to teraz masakra

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam kiedy jest upał !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dostania się do wymarzonego liceum!
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Ja również idę do klasy językowej z rozszerzoną geografią i w mojej klasie też przeważają dziewczyny (tylko 4 chłopaków) :D

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dostania się do wymarzonego liceum ,chłopacy mają dużo dziewczyn do wyboru ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://kiniaaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słońce praży! XD
    I gratuluję dostania się do takiego liceum do jakiego marzyłaś!
    Zapraszam na recenzje filmu → MINIONKI!
    Udanych wakacji! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak strasznie ciepło jest.
    Gratuluję dostania sie do wymarzonego liceum :)
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje, upał straszny!
    no i świetnie, że się dostałaś do szkoły - gratuluję:)


    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten upały są trochę męczące, śliczne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. upał jest koszmarny nie mam na nic siły, wow gratuluje dostania się do liceum !
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasa językowa jest najlepsza! Powodzenia w liceum! :)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie temperatury też są nie do zniesienia, jedna wielka MASAKRA! ;/
    Gratuluję co serdecznie, wiem, jakie to szczęście dostać się do wymarzonej szkoły, ponieważ ja też dostałam się do mojego wymarzonego gimnazjum:) Oby dobrze ci poszło w nauce:)
    manniaabloog.blogspot.com ---> Zajrzyj, jak masz czas. Jeżeli mój blog co się spodoba, zaobserwuj, każdy nowy czytelnik wywołuje ogroomny uśmiech na mojej twarzy♥

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też jest wielki upał. Codziennie do wieczora siedzę w domu, a gdy robi się ciemno to lecę gdzieś ze znajomymi ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne zdjecia!
    Zapraszam do mnie, na konkurs na ktorym mozesz wygrac bikini! :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też straszny upał, aż żyć się odechciewa! ;c

    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę odwagi z tym chińskim... ale podobno bardzo przyszłościowy język

    Zapraszam do mnie: *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem jak to jest uczyć się chińskiego! :D
    Miałam takie dodatkowe zajęcia w szkole i powiem Ci... było to dosyć ciekawe przeżycie :) Nie licząc tego dziwnego uczucia, kiedy nauczyciele (chińczyk i polka=małżeństwo) szeptali między sobą, a my nie mieliśmy pojęcia, czy nie mówią przypadkiem: Może im powiedz, że nieźle przeklinają przez zły ton, co? XDDD
    Te tony to faktycznie ciekawa sprawa :)
    I gratuluję dostania się do liceum! ^^

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia i gratuluję dostania się do wymarzonego liceum :)

    ✿ luviia.blogspot.com `KLIK! ✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! :) Ciekawy będzie chiński :D
    Ja też składałam tylko do liceów i też dostałam się do mojego liceum pierwszego wyboru - do policyjnego. Też miałam tam angielski z czego się cieszyłam bo w sumie zawsze bardzo lubiłam ten język no i rzecz jasna umiałam. Geografii nie lubiłam, na szczęście miałam ją tylko w 1 klasie :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, chiński w liceum? Ale śmiesznie, super (:

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję kotku! :) Też chciałabym się uczyć chińskiego haha.
    Ładne zdjęcia ;*
    +obserwuję
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Już mam dość tego upału!
    Gratuluję dostanie się do tej szkoły i powodzenia:)
    KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje dostania sie do wymarzonego liceum! Mam nadzieje ze spodoba ci sie nowa szkoła i przyda ci sie wiedza w przyszłości :)
    Ale dziwna klasa, tylko dwóch chłopaków? Haha Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. W sumie to nie trzeba składać papierów do 3 szkół, ja złożyłam do 2, z czego ta druga była taka awaryjna :) Na szczęście dostałam się do wymarzonego liceum na profil biol-chem. U mnie w okolicy nigdzie nie uczą języka chińskiego, więc na pewno dla Ciebie będzie to ciekawe przeżycie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, że dostałaś do wymarzonego liceum! Wielkie gratki! A co do języka chińskiego, to może być ciekawie:)) Mnie po wakacjach czekają egzaminy, wtedy będę składać papiery do szkół.
    Ale ci się trafiła klasa, no po prostu tylko pozazdrościć:)
    Pozdrawiam cię serdecznie!
    Szymansia♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje!!!!
    Ja niestety nie lubię geografii, a ten chiński to może być ciekawy :)

    Mam pytanie! Jak zrobić tak, jak masz w poście, że zdjęcia są takie szerokie jak tekst, ale nie nachodzą na boczne archiwum bloga i inne rzeczy, rozumiesz? Bardzo proszę o odpowiedz!
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też nie mogę niekiedy znieść tych upałów, na szczęście dzisiaj było troche chłodniej :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. super stylizacja, taka casual ;)
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wygladasz na 16 lat :) Powodzenia z Chinskim :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej w taką pogodę faktycznie ciężko wytrzymać w autobusie
    i gratulacje! ;*

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely post! Would you like to follow each other. Let me know when you do so that I can follow you back :)

    Stay in touch

    Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję :)
    u mnie od wczoraj się ochłodziło, a dzisiaj leje.. :(

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super gratuluję !
    Moje liceum wspominam jako ciężki ale wspaniały czas :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie >>>kathist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły.
    Może wspólna obserwacja. Ja obserwuję :)
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje ;) Ja też dostałam sie do wymarzonej klasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje! Ja papiery składałam tylko do jednej szkoły i dostałam się ;)
    Śliczne zdjęcie!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję! Też chciałabym kiedyś spróbować uczyć się chińskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  44. o matko chinski może pochwalisz sie nim na blogu ;*
    gratuluje
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję, że się dostałaś do wymarzonej szkoły! :) Ooj tak, jest gorąco.

    Nowy post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful look!!! nice blog!!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Te upały sprawiają, że się roztapiam powoli :D W sumie ostatnio u mnie zaczęło na szczęście wiać, po prostu zbawienie, hahaha :) Przez 3 dni było tak duszno, że nie można było oddychać, naprawdę klimatyzacja była jedyną deską ratunku.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję! świetny blog! :)
    wilczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger