6:57:00 PM

Wracam!

Tak właściwie to nie wiem od czego zacząć... Może zwykłe "hej wszystkim" będzie okej. Długo mnie tu nie było, właściwie to bardzo długo. Od ostatniego posta minęło ok. 7 miesięcy, ale po takiej przerwie zdecydowałam się wrócić. Być może jest tu ktoś, kto pamięta mojego bloga, gdy jego adres był "agnieszka-codziennosc.bs.com", ale teraz postanowiłam zmienić jego adres na widoczne u góry "agnieszkaa-es". Zdecydowanie bardziej podoba mi się ten adres. Mam nadzieję, że posty będą jak najciekawsze i będzie jak najwięcej zdjęć! :) 

Do następnego posta, Agnieszka

2 komentarze:

  1. Piękne widoki :)

    Obserwacja za obserwacja?

    http://luna-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. postaraj się robić zdjęcia, które coś wnoszą, lub są o czymś :) fotografia "o niczym" istnieje, ale imho jest słabym środkiem wyrazu.
    do następnego posta :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger