3:05:00 PM

Ulubieńcy czerwca

Cześć!
Pierwszy miesiąc lata powoli dobiega do końca. Wakacje już trwają, a ja nadal ich nie czuję, zupełnie nie mam co robić. Najchętniej spałabym jak najdłużej, a potem oglądała filmy lub seriale. Właśnie, macie może jakieś ciekawe seriale, które polecacie? Jestem na bieżąco z "The walking dead", "Bates motel" oraz "American horror stoy".
Dziś mam dla ulubieńców czerwca. Są kosmetyki, książki i moje ulubione zdjęcie zrobione w tym miesiącu.



Myślę, że większość z Was zna obie te książki. "Girl online" przeczytałam właściwie w jeden dzień, tak mnie wciągnęła. Co do "W śnieżną noc" kupiłam ją właściwie tylko dlatego, że chciałam przeczytać coś Johna Greena. Wszystkie trzy opowiadania bardzo mi się podobały, ale te ostatnie chyba najbardziej. Wszystkie są w jakimś stopniu ze sobą powiązane, co bardzo mi się spodobało.
Korektor jest chyba najlepszym jaki kiedykolwiek miałam . Ma świetne krycie, ale przez to jest ciężki, więc nie nadaje się np. pod oczy. Używam go, gdy wyskakują mi jakieś większe pryszcze. Co do tuszu to bardzo ładnie rozdziela i podkreśla rzęsy, ale niestety nakładam kilka warstw, aby w ogólne było go widać.


 Jak minął Wam czerwiec?

43 komentarze:

  1. Super ulubieńcy!
    Czytałam "Girl Online", jest świetna! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przeczytać obie te książki ;)
    Obserwuję bo naprawdę świetny blog :*
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post! Bardzo ladny blog :)) Ksiazke nie czytalam ale moze poczytam, zobaczymy :D

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Minął mi w stresie, bo wyniki matur... Trzymaj kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Książek nie czytałam ani nie używałam tych kosmetyków :) Jednak wiele osób posiada te dwie lekturki, więc chyba też się w nie zaopatrzę!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę przeczytać "Girl online" ! :) Słyszałam, że jest naprawdę fajna.

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam ,, W śnieżną noc " bardzo mi się podobała ta książka, ale jest raczej na zimowe wieczory ;)
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie lepiej ją czytać w zimowe wieczory :)

      Usuń
    2. Tak, zdecydowanie lepiej ją czytać w zimowe wieczory :)

      Usuń
  8. Kocham w Śnieżna Noc...
    Świetni ulubieńcy :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi ulubieńcy *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super ulubieńcy;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ulubieńcy :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam tą książkę Zoelli. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog. Jeśli lubisz seriale o wampirach to polecam Ci również The Orginals o wampirach pierwotnych :) Oraz Pll ;) A jeśli szukasz fajnych filmów wartych obejrzenia to zapraszam na mój blog . Na razie nie ma listy ,ale wkrótce się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze się w końcu wsiąść za przeczytanie tych książek. Fajni ulubieńcy.Obserwujemy?
    U mnie nowy post, serdecznie zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo mega notka ;)

    wpadaj ----> www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W śnieżną noc ma moja koleżanka, czekam aż skończy czytać i od razu od niej pożyczę!:)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Tych książek niestety nie czytałam, ale mam wielką ochotę sięgnąć po "Girl online" słyszałam wiele pozytywnych opinii na jej temat. Udanych wakacji! :)

    ✿ luviia.blogspot.com ~ KLIK! ✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam "W śnieżną noc", jest cudowna, co do "Girl Online" muszę się w końcu zabrać za tą książkę :) Tak przy okazji to muszę powiedzieć, że masz świetny gust do seriali, uwielbiam TWD i AHS :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post. Polecam do ogladniecia The 100 , Forever, Słodkie kłamstewka, Teen Wolfa, The Orginals.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetni ulubieńcy! :) muszę przeczytać te książki! :) P.S. Masz świetny nagłówek! :)
    pozdrawiam CIę serdecznie! :)


    ~zapraszam na mojego bloga, może masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również nie czuję tych wakacji :/ haha, ja tak robię! wstaję i cały dzień oglądam filmy. Co do seriali; jeżeli lubisz o średniowieczu to polecam; ,,Świat bez końca''. serio przeczytałaś ,,girl online'' w jeden dzień? ;o dużo pozytywnego słyzałam o tej książce. Świetni ulubieńcy :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne produkty :)


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwie książki, które do gustu mi nie przypadły. Mój gust jest jakiś inny. Twórczość Greena zdecydowanie mi się nie podoba. Jeżeli mam być szczera, gdy zobaczyłam maskarę (to maskara tak?) byłam pewna, że to parówka.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała, to byś wiedziała czy to maskara ;)

      Usuń
  25. Świetny post :D zapraszam do mnie : http://liveassandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam Tobie serial Orange is the new black( na kinomanie jest za darmo z napisami), bardzo wciąga :) Obserwuję i zapraszam do siebie, jeśli się spodoba to zachęcam do obserwacji :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio skończyłam podstawówkę. Byłam laureatką konkursu przyrodniczego i szkoła zaoferowała mi wybór nagrody. Wybrałam Girl Online mówiąc, że prędko do piwnicy nie poleci.
    Jestem już w połowie. Także lubię tą książkę.
    Zapraszam na mojego bloga http://obdarzonawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja rowniez przymierzam sie do zrobienia ulubiencow czerwca!:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobre wybory :D

    Ogólnie to podoba mi się design twojego bloga, miło się czyta notki.

    GIVEAWAY CLICK Już jutro wyniki, weźmiesz udział?

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam Girl Online w Empiku oraz biedronce. Bardzo zainteresowałam się opisem, okładką oraz tytułem, ale nie przeczytałam książki. Przypomniałaś mi o niej! ;-)
    Pierwszy raz widzę ,,W śnieżną noc" i bardzo zachęca!
    zapraszam
    http://todayistheend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetni ulubieńcy. :)
    Jeżeli chodzi o serial to nie wiem czy oglądałaś, ale serdecznie polecam Pretty Little Liars! ♥
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi ulubieńcy.Zoella i jej 'Girl online' robi teraz furorę :)
    life-by-katee.blogspot.com zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę przeczytać "Girl Online" i "W śnieżną noc"! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetni ulubieńcy!Mam ten korektor w kremie i sprawdza się super!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę przeczytać te książki, bo wiele dobrych opinii o nich słyszałam :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Książkę "W śnieżną noc" czytałam i strasznie mnie wciągnęła :)
    zależy mi na twojej wizycie, zapraszam (klik)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajni ulubieńcy :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi sie Twoj desing i styl pisania. A post bardzo fajny zdjecia rowniez. Obserwuje ;)) i serdecznie zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne książki! Pozdrawiam i zapraszam do siebie parajulkanormal.blogspot.com
    Już jest nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger