3:41:00 PM

News cosmetics

Cześć! 
Tuż przed moim balem na zakończenie szkoły stwierdziłam, że potrzebuję kilku nowych kosmetyków. Oczywiście poszłam tylko po dwie kredki do oczu, białą i czarną, ale oczywiście skusiła mnie promocja -40% na kosmetyki kolorowe w Naturze. Chyba nigdy nie uda mi się wyjść z jakiegokolwiek sklepu z rzeczą, po która przyszłam i bez niczego więcej ;_;.





Brokat wygląda świetnie na paznokciach, ale zmycie go to istna katorga. Eyelinery również sprawdziły się świetnie i w końcu udało mi się narysować równe kreski, co jest ogromnym wyczynem. Ze szminki jak i z obu tuszów z Essence jestem bardzo zadowolona. Co do tuszu z Astor, średnio mi się podoba. 
Miałyście, któryś z tych kosmetyków? 

 INFO: Jeśli ktoś z Was obserwuje mojego bloga i chce, aby posty wyświetlały mu się na stronie głównej bloggera, powinniście go "odobserwować" i ponownie zaobserwować. Posty mogą się Wam nie pojawiać, ponieważ zmieniłam adres bloga!

30 komentarzy:

  1. Proste kreski to naprawdę wyczyn haha! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki z dresslink. Bardzo mi zależy! :)
    Pozdrawiam http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków,ale po przeczytaniu tego posta mam ochotę wypróbować czarny eyeliner.
    Obserwuję. :)

    http://lena-xv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnych z tych kosmetyków. Ciekawy post. Obs za obs?
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tusz z Astor! :)
    Bardzo go lubię!
    Świetne produkt :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz z Astor jest bardzo dobry :)

    http://loudstylee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. a byłam na promocji, byłam :)
    brokaty są super :D

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tak samo, gdy była promocja w Rossmannie, miałam kupić 1 produkt, a wychodziłam ze sklepu z pełną torbą zakupów ;)
    emmaprostozmostu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam te pomadki. Jak za tą cenę całkiem fajne ;).
    PasteLove blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te rossmanowskie promocje ;) muszę poszukać tych eyelinerów, bo szukałam szukałam i nie mogłam znaleźć a mam dosyć mojego z pędzelkiem ;) https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle nie słyszałam o tym pierwszym, ale wydaje sie być spoko. Fajne produkty.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Promocja -40%! Oj mnie też by skusiło :) widzę, że zakupy się udały c: i raczej nie miałam żadnych z tych kosmetyków :)
    ps. obserwuję!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry post!
    Może spodoba Ci się nasz blog i zaobserwujesz? :)
    Staying Strong[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze u nas juz nie ma drogerii natury. same rossmanny i hebe :( tez bym sie skusila na taka promocje :3

    olabrzeska.pl
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam jeśli wejdę po coś co jest mi potrzebne to wyjdę z cztery razy większą ilością ah
    vicchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś używałam takiego brokatu na paznokcie i tak jak mówisz, to była katorga :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam ten brokat, i średnio mi się podobał, ale na paznokciach wygląda super :)
    nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udało ci się z tą promocją. :> Ja się nie maluję za bardzo, więc nie znam tych kosmetyków. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zrobienie równych kresek bywa istną katorgą :) pamiętam moje początki :P nie mam żadnego z tych kosmetyków, ale brokat wygląda zachęcająco ;)
    pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam te błyskotki na paznokcie - ale jeszcze nie wytrzymały ze mną całego dnia - zawsze po godzinie może dwóch o coś zahaczam i się niszczy ;(
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnych z tych kosmetyków, ale bardzo spodobał mi się ten lakier do paznokci

    ZAPRASZAM DO MNIE
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam chyba ten eyeliner kiedyś :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam tego brokatu na sylwestra na paznokcie - zgadzam się, zmycie go jest wyczynem! :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja użwałam przez jakiś czas maskary z astora, jednak przerzuciłam się na nieco inną, ale pomału zaczynam sie zastanawiac nad ponownym uzyciem tego tuszu. Super notka, zapraszam do siebie http://duulcev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też nie nigdy nie udaje wyjść z tą rzeczą, którą zaplanowałam sobie kupić. :)
    Co do kosmetyków. Jakiekolwiek brokaty z paznokci zmywa się strasznie, ale jakby nie patrzeć długo się trzymają. :D Kosmetyki z Essence mi się niestety nie sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten brokat wygląda super, idealny na wakacyjne imprezy, świetnie się nadaje :) Właściwie to żadnego produktu z kolorówki o których mówisz nie miałam, ale szminki wyglądają ciekawie. Jak z ich trwałością? :)

    Ja też najczęściej jak jestem za zakupach to wracam i w torbie jest +5 dodatkowych rzeczy oprócz tej jednej po którą się wybierałam. Ah my kobiety... ;)

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zawsze mam problem ze zmyciem brokatu z paznokci.. ;)
    Zapraszam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Agnieszkaa- Es , Blogger